Te weinig

3927GX
RENSWOUDE
tel. 0318-572150

Na het verlies tegen Dovo met een slechte start van de wedstrijd nu thuis tegen CDW . In een 4-4-2 opstelling verraste we CDW  en met een beter en fel begin van wedstrijd stonden we in de 3de minuut 1-0 voor, door een goede pass van Jip vanuit de achterste linie werd Julian gelanceerd die goed afmaakte. Er waren kansen voor beide teams maar de wedstrijd was aardig in evenwicht. In de 20ste minuut scoorde CDW de 1-1 vanuit een buitenspel situatie die niet werd gezien door de scheidsrechter. 6 minuten later een vrije trap van CDW doordat onze keeper in de 5meter flink werd verhinderd was hij kansloos en vloog de bal in de goal. De kansen voor ons werden steeds meer maar helaas het geluk was niet aan onze zijde.
De tweede werd een jacht op de gelijkmaker en werd het steeds iets harder en feller maar de scheidsrechter hield het goed in de hand. Halverwege de tweede helft was er een duel in de 16 van CDW waar Renzo onderuit werd gehaald en een penalty dachten wij maar de scheidsrechter oordeelde anders en liet doorspelen.  Met nog 5 minuten te spelen was Èvan door de verdediging heen en werd randje 16 onderuit gehaald en wees de scheidsrechter dit keer wel naar de penalty stip. Renzo verzilverde deze penalty en alsnog de terechte 2-2 als eind uitslag op het scoreborde zette.