Koude avondwedstrijd

3927GX
RENSWOUDE
tel. 0318-572150

Afgelopen zaterdag stond de thuis wedstrijd op het programma maar ook hier gooide covid-19 roet in het eten. Candia kon door ziekte en wachten op test uitslagen geen compleet team op de been krijgen. In een goed overleg hebben we de wedstrijd naar maandagavond kunnen verschuiven.
Om 19:45 uur was de aftrap en al snel waren de eerste kansen voor ons maar helaas leverde dit geen doelpunt op. In de 13de minuut werd Candia gevaarlijk voor onze goal maar werd de aanval tot corner verwerkt. Door slecht wegwerken van onze kant kreeg een Candia speler zijn voet tegen de bal en was genoeg voor de 0-1 voorsprong. De wedstrijd ging de eerste helft gelijk op met veel strijd op het middenveld en voor beide teams leverde dit weinig kansen op.  De tweede helft begonnen we sterk en snel weer kregen we de kansen maar helaas geen goals. in de 47ste minuut een vrije trap voor Candia die mooi in de verre bovenhoek werd gekruld en onze keeper kansloos liet.
Even was er een teleurstelling bij de mannen maar door een mooie aanval via de linkerkant kon Julian op aangeven van Thom de aansluiter inschieten.  De mannen hadden in de gaten dat er meer in zat en zochten nog meer de aanval en hielden Candia goed onder druk wat ook de 2-2 opleverde van Èvan.
Met nog 5 minuten op de klok  gingen we achterin 1 op 1 spelen om toch de overwinning binnen te halen. Met een snelle uitbraak van Candia kwamen we op een 2-3 achterstand en waren onze mannen teneer geslagen en hadden even de moed opgegeven maar met nog 2 minuten op de klok is er weinig tijd meer voor de gelijkmaker. Meteen vanaf de aftrap de mannen naar voren en met een solo frommelde Thom de 3-3 binnen en een paar tellen later floot de goed leidende scheidsrechter deze spannende en een beetje vewarmende wedstrijd af op deze frisse maandagavond.