Agenda v.v. Renswoude

Activiteiten in deze categorie op 04 februari:

Programma zaterdag 1 april 2023

Het 2e elftal speelt de topper tegen IJFC en trapt om 12.00 uur af.
De gasten uit IJsselstein staan op een tweede plek op de ranglijst. Weet Renswoude te winnen, dan komen zij op een zelfde aantal punten als IJFC.

Na deze wedstrijd speelt het het het vlaggenschip de belangrijke wedstrijd om 14.30 uur tegen VV Veenendaal.
Afgelopen week wisten de kraaien op overtuigende wijze directe concurrent De Braak met liefst 1-5 te verslaan.  Door deze overwinning staat Renswoude op een 9e plek wat op dit moment P/D betekend.
Met nog vijf wedstrijden te gaan is het puntenverschil met de nummer acht JVC Cuijck 4 punten. Renswoude lijkt een gunstig programma te hebben voor lijfsbehoud, maar dan moeten de punten aanstaande zaterdag wel in Renswoude blijven!

Om 14.30 uur wordt er afgetrapt, scheidsrechter is R. Letschert.

Tot zaterdag op Sportpark De Hokhorst!

RWV.jpg

• 4 februari 2023 17:00 - 4 februari 2023 22:00