Agenda v.v. Renswoude

Activiteiten in deze categorie op 31 maart:

Schoolvoetbal

Terug van weg geweest; het schoolvoetbaltoernooi!

Na een aantal jaren van afwezigheid is het volgende week vrijdag, 31 maart, weer zover; hét schoolvoetbaltoernooi van Renswoude. Tijdens deze dag zullen de kinderen van groep 3 t/m groep 8 van De Stifthorst en De Borgwal een sportieve dag met elkaar gaan beleven.

Het spits wordt afgebeten door groep 5/6 en het tweede gedeelte van de ochtend heeft groep 3/4 hun eigen mini-veld toernooi. Het middagprogramma wordt gevuld door groep 7/8 van beide scholen.

Het is al lekker onrustig op beide scholen. De andere school zal toch niet alle voetballers uit groep 8 bij elkaar in een team hebben gedaan? Het is natuurlijk superleuk voor de organisatie om te merken dat het evenement écht leeft bij de kinderen.

Maar niet alleen de kinderen kijken uit naar deze dag! Er is enorm enthousiast gereageerd door veel vrijwilligers om te komen helpen tijdens deze dag. Samen met alle betrokkenen van VVR hopen we er dan ook een groot succes van te gaan maken en veel kinderen enthousiast te kunnen maken voor de voetbalsport.

We zien jullie graag als supporters op vrijdag 31 maart langs het veld!

Voetbalvereniging Renswoude

• 31 maart 2023