Cashless betalen met ingang van het seizoen 2023-2024

Waarom hebben we voor cashless gekozen?

Veiligheid, betaalgemak en gebruiksgemak voor leden en vrijwilligers liggen hier aan ten grondslag. Door over te stappen naar cashless betalen wordt de druk op onze vrijwilligers achter de bar verminderd en worden leden sneller geholpen.

Ok en nu dan?

Betalen in de kantine kan zoals dat altijd al kon, gewoon met de pin.  Maar met de introductie van cashless betalen en met het huidige kassasysteem krijgen wij ook de beschikking over een vereniginggebonden betaalcard: de clubpas.

De clubpas heeft een aantal voordelen:

1. De clubpas is met name handig voor leden die geen pinpas mee willen nemen, nog geen pinpas hebben (bijvoorbeeld kinderen) of voor ouders die zicht willen houden op de uitgaven van hun kinderen;
  2. De clubpas kan ook dienen als teamclubpas, waarmee in de kantine kan worden afgerekend.

De clubpas is voor leden gratis verkrijgbaar en aan te vragen door het invullen van het formulier op de website.  HIER te vinden. Wij maken dan de betaalpas voor je aan en zorgen ervoor dat je de betaalpas ontvangt.

Klinkt goed maar hoe werkt het dan precies?

Voor een uitgebreide uitleg kun je HIER terecht op onze website.  Je leest daar heel makkelijk hoe alles werkt en hoe je je pas opwaardeert.

Vragen?

Mochten jullie vragen hebben of nadere info wensen, schroom niet om contact met ons op te nemen.  Dat kan via [email protected]

We realiseren dat het even wennen zal zijn, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat het nieuwe systeem goed zal gaan werken! Het systeem heeft zich inmiddels al bij diverse clubs bewezen.

Bestuur en kantinecommissie v.v. Renswoude