Vrienden van VVR

De Vrienden van Renswoude is als initiatief in 1997 begonnen onder de naam ‘Club van 100’. Gestart om de voetbal vereniging in zijn geheel financieel te ondersteunen via een ieder die de club een warm hart toe wil dragen.

Doelstellingen Vrienden van Renswoude

Met de financiële bijdrage ondersteunen de Vrienden van Renswoude het algemene belang van de Voetbalvereniging Renswoude. Belangrijk deel is het ondersteunen van ons uithangbord, het eerste elftal. Een eerste elftal dat presteert op niveau heeft naar onze mening een groot en positief effect op zowel de jeugd als onze supporters. En daarmee op de gehele vereniging. Naast het eerste elftal zijn er bijdragen waar alle elftallen direct of indirect van mee profiteren en leveren wij een financiële bijdrage aan zaken om het voetbal heen. Bovendien pakken wij als bestuur van de Vrienden van Renswoude de rol op ons om organisatorisch op te treden bij diverse evenementen. Denk bijvoorbeeld aan de succesvolle jaarlijkse playbackshow en de seizoensafsluiting. Behalve de bijdragen aan diverse voetbalzaken, kunnen ook andere nuttige verenigingsdoelen door ons worden gesponsord. Zo dragen we bij aan bijvoorbeeld kleding voor de jeugdcoaches en aankleding van de kantine. Kortom de financiële middelen die via de Vrienden van Renswoude binnenkomen, vinden een goede maar ook club brede bestemming.

Lid worden

Alle leden krijgen een eigen ‘naam bordje’  op het grote bord in de kantine. Lid worden kan een ieder. U kunt lid worden voor € 50,- of € 100,- per jaar. Uw naam wordt dan op een respectievelijk klein of groter bord geplaatst. Gedurende het jaar houden we u op de hoogte van de initiatieven die we ondersteunen en ieder jaar ontvangt u een financieel jaarverslag. Als lid heeft u tevens inspraak in de besteding van de middelen. Weet u een leuk initiatief die bijdraagt aan de doelstelling dan horen wij dat ook graag. M.a.w. draagt u onze club een warm hart toe, word lid van de Vrienden van Renswoude!

Voor aanmelding of meer informatie kunt u terecht bij een van de 3 bestuursleden of via het mailadres; [email protected].

Met vriendelijke groet,
Bestuur Vrienden van Renswoude