Gedragsregels kantine

ALGEMEEN

1. Zelf meegebrachte etenswaren en dranken mogen niet op het sportpark genuttigd worden.
  2. Achter de bar mogen zich enkel personen bevinden die bar- of keukendienst draaien. Kinderen worden niet achter de bar toegelaten.
  3. Barvrijwilligers jonger dan 18 jaar mogen enkel achter de bar helpen buiten de ‘alcohol schenktijden’. Barvrijwilligers die alcohol schenken dienen minimaal 18 jaar oud te zijn.
  4. Het is barmedewerkers niet toegestaan om tijdens een bardienst alcoholische dranken te nuttigen.
  5. Er mag geen glaswerk meegenomen worden naar de speelvelden. Glaswerk moet binnen het clubgebouw blijven of buiten (terras boven en beneden) binnen de afrastering.
  6. Er mag geen glaswerk meegenomen worden naar de kleedkamers. Plastic bekers zijn beschikbaar in de kantine.
  7. De laatste ronde op zaterdag vindt uiterlijk plaats om 19.30 uur, uitzonderingen daar gelaten (feestjes). De kantine dient om 20.00 uur te sluiten.
  8. Wanneer teams een tafel in de kantine verlaten dienen zij deze opgeruimd achter te laten. Afval dient in de daarvoor bestemde afvalbakken gedeponeerd te worden. Statiegeldflesjes en –blikjes graag in de daarvoor bestemde statiegeldbakken.

HET VERSTREKKEN VAN ALCOHOL

1. Alcoholische dranken mogen enkel verstrekt worden aan personen die minimaal 18 jaar oud zijn. Bij twijfel dient de barmedewerker de persoon om een legitimatiebewijs te vragen.
  2. Het is 18+ bezoekers niet toegestaan om alcoholische dranken te kopen voor en te verstrekken aan personen jonger dan 18 jaar.

KASSA

1. Alle verkochte dranken en etenswaren dienen op de kassa aangeslagen te worden. Het is enkel de weerdienst toegestaan om consumpties mee te nemen naar de bestuurskamer, al deze consumpties worden op de kassa aangeslagen met de knop ‘bestuurskamer’.
  2. Bij iedere afname dient direct betaald te worden via de daarvoor beschikbare betaalmogelijkheden.

WEIGEREN

1. Het is in het complex van v.v. Renswoude verboden om te roken. Roken is enkel buiten op het balkon toegestaan.
  2. De barmedewerkers bevorderen de sfeer in de kantine. Indien leden, bezoekers of andere aanwezigen de kantine bevuilen, de sfeer (proberen te) verpesten of ‘dronkemansgedrag’ vertonen zal de barmedewerker zich bij een bestuurslid melden om deze persoon / personen uit de kantine te laten verwijderen.