Lid worden

Telefoonnummer waar u doorgaans op te bereiken bent. (notatie: 0318572150 of 0612345678)
Primair e-mailadres alwaar mededelingen en digitale facturen naar gezonden kunnen worden
Door het akkoord verklaren en het versturen van dit formulier geeft u toestemming aan v.v. Renswoude om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schijven en aan uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van v.v. Renswoude.

Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. U kunt uw bank ook vóór het moment van afschrijving verzoeken om een standaard Europese incasso-opdracht tegen te houden. Als u van mening bent dat een bedrag ten onrechte van uw rekening is afgeschreven, omdat u geen machtiging heeft afgegeven, kunt u tot 13 maanden na datum afschrijving een verzoek indienen bij uw bank om dit te corrigeren. Informeer bij uw bank naar de voorwaarden.

Incassant ID: NL70ZZZ310193400000
Indien Ja, dan dient de inschrijving vergezeld te gaan van een door de vorige vereniging al ingevuld overschrijvingsformulier plus de oude spelerspas.
Voor alle leden van 14 jaar en ouder geldt dat een kopie van een geldig legitimatiebewijs (paspoort,
identiteitskaart of rijbewijs) in het bezit dient te zijn van v.v. Renswoude.

Iedereen die op het moment van aanmelding op 1 januari van dat jaar 12 jaar of ouder is dient een pasfoto bij in te leveren! Het nieuwe lid geeft bij de aanmelding toestemming om zijn of haar pasfoto en persoonsgegevens te gebruiken voor de vervaardiging van de KNVB spelerspas en deze gedurende de geldigheid van de spelerspas te bewaren. De spelerspassen zijn 5 jaar geldig. De betaling van de contributie geschiedt jaarlijks door automatische incasso. De contributie wordt per vooruitbetaling geïncasseerd. Met het verzenden van het inschrijfformulier verplicht u zich tot het naleven van de gedragsregels en het houden aan het huishoudelijk reglement welke binnen v.v. Renswoude gelden. De gedragsregels alsmede het huishoudelijk reglement zijn te vinden op de website van v.v. Renswoude. De kopie legitimatie, een pasfoto voor de spelerspas alsmede een eventueel overschrijvingsformulier kunt u op wedstrijddagen ineleveren in de bestuurskamer of u kunt deze per post versturen naar:
v.v. Renswoude
De Hokhorst 5
3927 GX RENSWOUDE

Ouders zijn graag geziene gasten langs de lijn. Van ouders wordt verwacht dat zij in het belang van hun kind een bijdrage leveren aan de organisatie van de voetbalactiviteiten zoals het rijden van spelers naar uitwedstrijden, het assisteren bij wedstrijden, trainingen of andere activiteiten, het desgevraagd optreden als elftalleider of scheidsrechter, enz. Zonder deze inzet van u als ouders is het voor v.v. Renswoude onmogelijk uw kinderen te laten sporten. Door aanmelding van uw kind bij v.v. Renswoude verklaren ouders naar vermogen daartoe bereid te zijn.

Daarnaast mag v.v. Renswoude zich heugen op een alsmaar groeiend ledenaantal. Het groeiende ledenaantal maakt dat er taken in overvloed zijn welke door vrijwilligers ingevuld dienen te worden. Middels het invullen van onderstaande vragen willen wij inventariseren of nieuwe leden, of ouders c.q. verzorgers daarvan, bereid zijn om zich in te zetten voor de vereniging en waar hun voorkeur naar uit gaat.
Het invullen van de vragen betekent NIET dat u gelijk als vrijwilliger geboekt staat, het is enkel ter inventarisatie bedoeld.
Indien u vorenstaande vragen met Nee heeft beantwoord horen wij graag wat voor vrijwilligerswerk u wilt doen.

* = verplicht