Wedstrijd zaken

De commissie wedstrijdzaken van v.v. Renswoude draagt zorg voor, onder meer, het ordelijk laten verlopen van wedstrijden.

Scheidsrechters worden ingepland, kleedkamers ingedeeld, oefenwedstrijden worden georganiseerd en contacten met de KNVB worden onderhouden. Allemaal taken waar de commissie wedstrijdzaken zorg voor draagt.

Heb je een vraag aan de commissie wedstijdzaken? Deze kun je stellen door een mail te sturen naar [email protected] of als het de jeugd betreft naar [email protected]. Overige contactinformatie kunt u vinden door op onderstaande namen te klikken.