Sponsormogelijkheden

Voetbalvereniging Renswoude is de grootste vereniging van Renswoude met ongeveer 150 senioren en 250 jeugdleden,  zowel dames als heren.
De leden spelen op het fraaie complex Sportpark De Hokhorst hun wedstrijden die veelal door vrijwilligers wordt onderhouden.

Niet alleen de jeugd heeft binnen de vereniging de laatste jaren een stevige groei doorgemaakt, maar ook op sponsorgebied merken wij dat steeds meer bedrijven de vereniging een warm hart toedragen.
Ieder bedrijf probeert middels sponsoring op een positieve manier zijn naamsbekendheid te vergroten,  maar onze sponsors staan ook veelal bekend een gunfactor naar de vereniging te hebben.
Doordat wij een kleine vereniging zijn, laagdrempelig en korte lijnen hebben, merk je dat de sponsors zich thuis voelen bij de vereniging.
Veel van onze sponsors zien wij ook regelmatig tijdens een wedstrijd op zaterdag, en wordt er gezellig nagepraat in onze kantine.

Als vereniging proberen wij zoveel mogelijk terug te doen voor de sponsors door bij hen in te kopen voor bijvoorbeeld wedstrijdkleding,  materialen voor onderhoud aan het complex en het clubgebouw, of een catering bij een bijeemkomst binnen de vereniging.
Nóg een reden dat bedrijven onze vereniging sponsoren, is dat zij ook iets willen doen voor de samenleving zodat zij kunnen voetballen onder goede faciliteiten en materialen. Niet alleen voor onze leden, maar ook voor voor mensen die hulp goed kunnen gebruiken.
Een voorbeeld is dat al onze oude wedstrijdkleding een "tweede leven" hebben door andere voetbalclubs buiten Europa te voorzien van de tenues.

DSCN5783.JPG                              DSCN5778.JPG

Voor u als sponsor zijn er diverse mogelijkheden onze vereniging te ondersteunen.

- Sponsorgroep Toekomst van VV Renswoude.
- Via deze link https://www.vvrenswoude.nl/960/toekomst-van-vv-renswoude/ kunt u lezen wat het doel van de TVR is.

- Tenuesponsor op een wedstrijdshirt van één of meerdere elftallen

1e_seizoen_2021-2022.jpg               1e_seizoen_UIT_2021-2022.jpg

- Uw bedrijfslogo op trainingskleding, tassen of vrijetijdskleding

- Reclamebord 6 meter langs de velden

Ballenvanger_2.JPG             foto.JPG

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van sponsoring binnen de voetbalvereniging Renswoude, dan denken wij graag met u mee.
Alles is bespreekbaar naar uw wensen.

Voor vragen of ideeën zijn wij per mail bereikbaar;

Berthold Moesbergen
Jan Vermeer