Toekomst van VV Renswoude

TVR.jpg

De slogan zegt het al, samen de schouders eronder om de mooiste club van de regio een mooie toekomst te garanderen!

Elke week weer worden jeugdspelers veelal door vrijwilligers met veel enthousiasme getraind en spelen zij, in het mooie rode wedstrijdshirt, elke zaterdag hun wedstrijd. Elk team speelt op zijn eigen niveau, de een iets hoger dan de ander.

Maar elke jeugdspeler heeft één doel, namelijk ooit een basisplaats in het 1e elftal!

Om deze droom bij de jeugdspelers te realiseren is het nodig om te investeren in de jeugdtrainers om de jeugdspelers naar een hoger niveau te tillen.

Een groot aantal betrokken ondernemers zien deze noodzaak ook en hebben tijdens de start van het seizoen 2019-2020 de handen ineen geslagen.

Sinds het seizoen 2022-2023 ondersteunen 30 bedrijven de vereniging financieel zodat er een jeugdbeleidsplan voor de jeugdtrainers kan worden gevolgd.
De resultaten hiervan zijn al zichtbaar, trainers en jeugdspelers hebben er plezier in en ontwikkelen zich goed!

Om die reden is de slogan “Toekomst van VV Renswoude” bedacht.

Alles gericht op de toekomst met als doel een herkenbaar VV Renswoude waar trotse ouders, grootouders en verdere familie langs de lijn staan om hun familielid aan te moedigen!

Kosten

Niet onbelangrijk vermelden wij u dat een lidmaatschap voor de TVR € 2.500,00 (excl. btw) per jaar bedraagt.
Wanneer u als ondernemer in een andere vorm een gedeelte van het bedrag wenst te betalen, is dit natuurlijk bespreekbaar. Met dit bedrag is het volgende voor u geregeld:

• Deelname activiteiten
  • Reclamebord 6 meter langs het 1e veld
  • Logo van bedrijf op de website van VV Renswoude
  • Logo van bedrijf op een bordje in het clubhuis
  • Logo van bedrijf langs 3e veld
  • Logo van bedrijf op vlag hoofdingang
  • Logo van bedrijf op zuil wedstrijdbal
  • Logo van bedrijf op alle beeldschermen in clubhuis

Overige mogelijkheden

Losstaand van het lidmaatschap voor de TVR,  biedt de VV Renswoude ook andere sponsormogelijkheden.
Zo is het mogelijk dat u een team wenst te sponsoren, bijvoorbeeld met kleding, tas of vrijetijdskleding.

Lidmaatschap? Weet u het al?

Het is voor u duidelijk, u draagt de VV Renswoude een warm hart toe en gaat TVR lid worden en/of wilt op een andere manier sponsoren?
Neem dan contact op met Berthold Moesbergen,  Jan Vermeer of Wout van Ginkel of stuur een mail naar [email protected]

Onze TVR leden zijn uiteraard onze ambassadeurs en het is mogelijk om als introducee een bijeenkomst mee te maken.