AANMELDEN

Het verenigingsjaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Aanmelden als lid is mogelijk middels het invullen van het aanmeldingsformulier.

Bij aanmelding van leden van 16 jaar en ouder dient de vereniging de juiste persoonsgegevens te controleren aan de hand van een geldig legitimatiebewijs voorzien van een pasfoto (bijv. rijbewijs, paspoort, gemeentelijke identiteitskaart, OV jaarkaart, e.d.). Het soort en nummer van het betreffende legitimatiebewijs dient vastgelegd te worden door de vereniging.

Contributieregeling seizoen 2023 - 2024 op basis van automatische incasso:

Mini’s € 130,00
Pupillen € 140,00
Junioren € 150,00
Senioren € 215,00
Veteranen 35+ € 165,00
Niet spelend lid € 85,00
Recreant € 120,00
Donateur € 60,00

Voor overige vragen met betrekking tot de contributie kunt u contact opnemen met de penninmeester middels: [email protected]

U kunt gebruik maken van het online aanmeldformulier.

MUTATIE

Elke mutatie dient schriftelijk aan de ledenadministratie te worden doorgegeven. Te denken valt aan een adreswijziging, wijziging bankrekeningnummer, wijziging telefoonnummer, wijziging emailadres e.d.

U kunt gebruik maken van het online mutatieformulier.

OVERSCHRIJVEN

Een overschrijving moet aangevraagd worden, wanneer je minder dan 4 jaar voor aanmelding lid bent geweest van een andere vereniging. In dat geval moet er een overschrijvingsformulier ingevuld worden. Dit formulier dient door de speler én de vorige vereniging ingevuld te worden.

Informatie hierover kun je opvragen bij de ledenadministratie: [email protected]

OPZEGGEN

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een heel verenigingsjaar van 1 juli tot en met 30 juni en wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd. Wil je je lidmaatschap bij v.v. Renswoude. opzeggen, meldt dit dan tijdig ,vóór 1 juni, bij de ledenadministratie.

U kunt hier het afmeldingsformulier downloaden.

Alleen schriftelijke opzeggingen worden geaccepteerd. Het mondeling melden bij trainer, leider of bestuurslid is NIET voldoende.