dubbele cijfers

Hooglanderveen JO12-6

Evan van Driel (intikker)
... (e.d.)

Onder 12, JO12-1, Groep 5 19

9 september 2017 9:00

Vandaag de uit wedstrijd tegen Hooglanderveen jo12-6 . De meeste regen was even weg tijdens de wedstrijd en op een prachtige korte grasmat begonnen de mannen aan de wedstrijd. We begonnen een beetje slap maar al snel hadden ze in de gaten dat het niet vanzelf gaat en ging het knopje om en begonnen ze te voetballen wat in de 8 ste minuut de 0-1 opleverde. Door de tegenstander goed onder druk te houden kregen we al meer kansen en in de 17de minuut stonden we 0-2 voor. De verdediging werd nog niet echt op de proef gezet en voorin begonnen de jongens steeds beter te spelen en was daar al weer de 0-3. Een eigen doelpunt meteen naar rust zette de stand op 0-4. Hooglanderveen begon steeds meer aan te vallen wat wel kansen opleverde maar onze keeper en verdediging stonden hun mannetje. Door snelle uitbraken werd de voorsprong van ons uitgebouwd naar een 0-10 overwinning .