Eerste verlies

... (intikker)

Onder 12, JO12-1, 4e klasse 13

30 september 2017 11:00

Vandaag de eerste competitie wedstrijd tegen Fzo jo12-1 de huidige nummer 1 zij hebben nog geen wedstrijd verloren, maar wij ook nog niet. Met die gedachte ginngen de jongens het veld in. In de 2de minuut stonden we al met 1-0 achter en zou het een zware wedstrijd worden.  We konden ons eigen spel niet spelen en werden alleen maar terug gedrongen met af en toe een uitval kwamen we bij de goal van de tegenstander wat in de 8ste minuut de gelijkmaker opleverde.   We kregen zelfs kansjes om op voorsprong te komen maar allemaal net niet. Fzo was doeltreffender en stonden we met de rust 4-1 achter. Geprobeerd om de mannen weer fel de wedstrijd in te gaan bleef het 1 richtings verkeer van de mannen van Fzo die uit liepen naar een 9-1 overwinning . Fzo was duidelijk een maatje te groot.