eerste 3 punten binnen

VRC JO12-3

Tijs Hendriks (intikker)
Tijs Hendriks (intikker)
Jip van de Wal (vrije trap)

Onder 12, JO12-1, 4e klasse 13

7 oktober 2017 8:30

Alwin Breeschoten

Vandaag de thuis wedstrijd tegen Vrc jo12-3.  Vrc had de eerste wedstrijd gewonnen met een ruime uitslag dus dachten wij dat het  een gelijk opgaande wedstrijd zou worden. Maar onze mannen dachten daar iets anders over en zette Vrc meteen vast op eigen helft en al snel lag de 1-0 erin.
Hierdoor waren de jongens van Vrc al snel van slag en onze mannen waren feller in de duels waar door Vrc niet tot aanvallen kwam en was het een richtings verkeer naar de goal van Vrc. Met de rust stonden we al op 3-0. Na rust heeft Vrc nog een paar kleine kansjes gehad maar de verdediging hield de nul en voorin werd er nog gescoord waardoor de eindstand op 8-0 stond.