goede eerste helft

... (schot)

Onder 12, JO12-1, 4e klasse 13

14 oktober 2017 8:30

Vandaag uit naar Dovo tegen jo12-4 met een korte warming up begonnen we om 8:30 uur al aan onze wedstrijd.
Met meteen een fel door jagende voorhoede hielden we Dovo al snel op hun eigen helft. Wat ook al kansen opleverde.
in de 7de minuut stonden we al 0-1 voor en een minuut later 0-2. 2 minuten later was er de eerste aanval van Dovo wat de aansluitings treffer opleverde 1-2. De jongens hileden daarna de druk er vol op waardoor we met goed voetbal uit liepen naar een 1-5 rust stand. Door wat anders te wisselen om de jongens ook op andere posities te laten spelen werd de tweede helft een beetje rommeliger maar ondanks dat was de uitslag een zeer terechte 1-8.