Leuke wedstrijd.

Delta Sports '95 FC JO10-8

Onder 10, JO10-1, 4e klasse 29

7 oktober 2017 8:30

Daar met de ochtenddouw nog op het veld, kwamen we in Houten aan en jawel allemaal meisjes.
Ze begonnen alweer te lachen dus Remon en ik hebben even de wedstrijd tegen Odijk vermeld.
We gingen goed van start en de meisjes waren zeker niet de mindere! Maar toch gingen de jongens er niet hard in, de meisjes daarintegen wel
en Dinand had dus ook al een paar keer gras gegeten.
De eerste kans was voor Coen op de paal die baalde en wilde balend terug lopen waardoor hij niet zag dat de bal weer voor hem lag of achter hem, Dinand probeerde het nog maar over.
De welbekende hoekschoppen waar we vaak uit scoren was ook deze wedstrijd weer goed aanwezig, Jan 0-1, Ties net over.  Weer 1 nu licht uitverdedigd, Tren schoot met links en hij rolde rustig langs iedereen heen 0-2. Rust
Vaak denk je als voetballer we zijn er wel, we kwamen nog goed uit de start blokken maar het werd 1-2 doordat iedereen naar voren liep.
We werden weer scherper, uitbraak door ons en afgerond door Lars 1-3 daarna schot Jan 1-4
Daar kwamen de meisjes weer 2-4 SPANNEND!!
Kansen waren er aan beide kanten, voorzet Jan en goed afgerond Ties 2-5.
Dan denk je we zijn er Bam 3-5 weer spanning.
Lars maakte er gelukkig 3-6 van zodat de bloedruk weer op een normaal niveau kwam.

Hoewel de meisjes zeker goed waren, hebben wij het ons toch onnodig moeilijk gemaakt maar de 3 punten zijn weer binnen.