Te weinig

Tijs Hendriks (intikker)

Onder 12, JO12-1, 4e klasse 13

4 november 2017 8:30

Vandaag de uit wedstrijd tegen Gvvv de nummer 2 die nog geen wedstrijd verloren hebben. Onze jongens begonnen feller aan de wedstrijd als Gvvv wat in de 2de minuut al de voorsprong opleverde  Gvvv werkte de bal niet goed weg en was het Tijs die de bal erin schoot. We waren aan elkaar gewaagd en dat bleek na 10 minuten wij werkte de corner niet goed weg en werd de 1-1 erin getikt. Het spel golfde op en neer met de betere kansen voor ons maar paal  en lat lag ons in de weg om op voorsprong te komen. In de 23 ste minuut kwam Gvvv op voorsprong door een goed schot.
De tweede helft was nog maar 3 minuten oud en was er een corner voor Gvvv die ongelukkig door Hugo in eigen goal werd gewerkt. Hugo kreeg een paar minuten later vanuit een corner een goede kans om de achterstand te verkleinen maar die werd goed gepakt door de keeper. De mannen bleven strijden en was door het goed door verdedigen van Luc waardoor de achterhoede van Gvvv een fout maakte en Tijs de 3-2 erin tikte. Met nog 19 minuten op de klok werd het nog spannend met kansen over en weer kregen we in de laatste minuut nog een corner die Jip er bijna indraaide en Luc schoot de afvallende bal over en floot de scheids meteen af.