laatste minuut

Onder 12, JO12-1, 4e klasse 13

18 november 2017 11:00

Reindert van Omme

Vandaag de thuis wedstrijd tegen de Merino's de nummer 4. Zij hebben 1 wedstrijd verloren en de rest gewonnen en wij 1 veroren en 1 gelijk dus dat beloofd een mooie wedstrijd te worden. Wij begonnen lekker aanvallend aan de wedstrijd  en dat leverde al een paar kleine kanjes op. Door vroeg te storen kwam Merino's er niet goed uit en speelde het spel zich voornamelijk af op de helft van Merino's.
Door een fout van ons op het middenveld schakelde Merino's razend snel om en werd het met snelle een counter 0-1.
7 Minuten later kwamen we op gelijke hoogte door een goede corner van Jip viel de 1-1. Op slag van rust kregen wij weer een corner en nu liep Èvan goed in en kopte ons op een 2-1 voorsprong.

Het begin van tweede helft bepaalde Renswoude het spel en was het Luc die via de rechterkant er door was en de bal op maat gaf op Julian die goed afronde 3-1. Even later was er een mooie aanval door het midden die Julian afronde maar helaas stond hij buitenspel en werd afgekeurd.
Merino's pakte dat moment goed op en begonnen meer aan te vallen en kregen wij de bal niet goed weg en viel de bal goed voor Merino's die  met een goed schot de 3-2 erin schoot.
Wij bleven ons spel spelen maar dat werd afgestaft met teveel man voorin en een foute inschating van de bal gleed de bal door de verdediging heen en was het Merino's die op gelijke hoogte kwamen.

In de allerlaatste minuut hadden wij een ingooi bij onze achterlijn  die werd onderschept en Merino's gaf de bal voor die werd nog weggewerkt maar van grote afstand ging de bal over Joost en net onder de lat de goal in. De scheidsrechter floot vrijwel direct af en verloren we nipt met 3-4.