ruime overwinning

Tijs Hendriks (intikker)
Wesley Hazeleger (intikker)
Wesley Hazeleger (intikker)
Evan van Driel (intikker)
Luc van Tuil (schot)
Evan van Driel (intikker)

Onder 12, JO12-1, 4e klasse 13

11 november 2017 10:30

Dennis de Kruijff

Vandaag de thuis wedstrijd tegen OSM'75 . Dit team is vanuit de derde klasse nieuw bij ons in de competitie gekomen en hadden vorige week voor het eerst dit seizoen gewonnen. Osm'75 begon beter als ons aan de wedstrijd en feller. in de 2de minuut was er al een corner die weer over de achterlijn werd gewerkt en OSM'75 mocht weer een nieuwe corner nemen en de bal rolde tussen alle beentjes door de goal in en stonden met 2 minuten 0-1 achter.
De mannen werden hier door wakker geschut en was het Luc die via de rechterkant doorbrak en en de bal met Tijs in de kaats gaf en daarna zelf mooi afronde en de  1-1 maakte. Daarna was het een richtings verkeer richting het doel van OSM'75 en was het kans op kans maar duurde het tot de 11de minuut  dat Julian ons op voorsprong zette. Osm'75 probeerde nog aan te vallen maar werd meteen door een counter afgestraft door tijs die de 3-1 maakte met rust was het al weer 4-1.
Na rust bleef het in de eerste 10 minuten over en weer maar hield Joost zijn goal schoon . Heel langzaam namen wij  het heft weer in handen en liepen we uit naar een monster score van 11-1.