Tegen de kampioen

GVVV JO10-3JM

Onder 10, JO10-1, 4e klasse 29

2 december 2017 11:00

Zaterdag op naar GVVV de wedstrijd is verschoven naar 11.00 uur maar op deze ochtend erg fijn dat we niet al om 8.30 op het veld staan.
Het is waterkoud en iedereen is goed aangekleed, bijna iedereen dan. We blijven nog even in de kleedkamer maar de jongens hebben er zin in dus we gaan het veld op om vast een beetje warm te schieten.
GVVV staat op de eerste plaats en kan kampioen worden maar makkelijk gaan we het ze niet maken.
De eerste minuten gaat het gelijk op maar dan geeft de scheids een vrije trap voor aangeschoten hands op een plek recht voor  de goal waar hij hem zelfs nog iets dichterbij legt, we roepen nog anders leg je hem in de goal.
Wel een mooi schot maar wel erg makkelijk zo 1-0.
Opnieuw weer, we kregen nog wat kansjes en GVVV ook, bal van rechts en hij komt binnenkant hak tegen Ralph aan 2-0 eigen goal.
We blijven goed voetballen en met een mooi combinatie van Jan, Dinand en Lars wordt het 2-1
Daar komen ze weer goed verdedigd door Robert-Jan maar die schiet hem te hard op Jarda 3-1 weer een eigen goal dat was balen!
We blijven kansen houden maar ze hebben een goeie keeper die houd ons van het scoren af.
Het wordt 4-1 maar nog steeds blijven we goed voetballen, goed doorzetten van Jan en goed afgemaakt 4-2 Rust
Inmiddels hebben we wat gewonden Coen last van de Knie, bal in de buik van Tren en later ook bij Ties en Ralph had een vinger in zijn oog.
Coen ging er na 5 min van af het gaat niet meer. Wat ik nog niet veel heb genoemd is Jarda die stond ondanks de 7 doelpunten goed te keepen en hield ons in de wedstrijd.

Op een geven moment kon Tren niet meer vooruit komen van de kou, waardoor we een geblesseerde hadden en iemand die niet meer kon. We bleven echt nog wel kansen houden.
We hebben zeker goed voetbal gezien met driehoekjes, maar In de afwerking miste we net dat laatste tikje waardoor we nog hadden kunnen scoren.

7-2 was geflatteerd maar de winst was misschien wel verdiend.