makkelijk

... (schot)

28 april 2018 13:30

Via Cornel

De inhaal wedstrijd tegen Gvvv jo12-3 stond op het programma, toen afgalast vanwege de extreme kou en nu onder veel betere omstandigheden mochten de mannen de weide in. We wisten niet goed wat we moesten verwachten van Gvvv zij hadden maar liefst met 4-8 gewonnen bij Jonathan waar wij een moeilijke 0-4 overwining hadden geboekt.
Met het feest van koningsdag in de benen staan we klaar om 13:30 uur om deze wedstrijd meteen vol in de aanval te gaan.
Het eertse gevaar komt van Gvvv vanuit een corner maar deze werd goed weg gewerkt en met een snelle omschakeling gaf Julian de bal voor op Tijs die in de 4de minuut de 1-0 op het score bord zette.
Renswoude zat kort op tegenstander en dat vonden de mannen van Gvvv niet makkelijk en kwamen daardoor niet aan hun eigen spel toe en begonnen fouten te maken. Na een goede aanval van Renswoude werkte Gvvv de bal weg maar was het Èvan die de bal met zijn chocolade been goed inschoot en de 2-0 op zijn naam zet.
Gvvv was niet bij machte om aanvallend iets te doen en stuitte op de alerte verdedigers die goed bleven combineren en meteen de aanval zochten.
Zo liepen wij vrij makkelijk uit naar een 7-0 ruststand.
Ook naar rust bleven de mannen van Renswoude goed overspelen en werd de score verder opgebouwd.
De concentratie begon wat af te zwakken waar Gvvv meteen gebruik van maakt en ook een doelpunt mee pakken. Dit maakte de mannen weer scherp en begonnen ze weer lekker te voetballen de goed leidende scheidsrechter floot naar een uur spelen af en noteerde een 14-2 overwinning voor de mannen van Renswoude.