lekkere overwinning

Assist: Rick Jansen
Luc van Tuil (intikker)

24 maart 2018 10:55

Vandaag de uitwedstrijd tegen de nummer 3 Afc Quick 1890 jo12-5 en nu onder mooie omstandigheden.
Allebei 2 wedstrijden gespeeld en 2 gewonnen. Dat Quick er zin in heeft is goed te zien en begonnen vol op de aanval. Door goed te verdedigen sloegen we de aanvalsgolf goed af en vanuit achteren een goede bal van Kyan naar voren die Tijs oppakte en alleen op de keeper af ging en met een geplaatst schot ons op voorsprong zette.
Bij Quick konden ze hier niet goed mee omgaan en werd het al snel één richtings verkeer richting de goal van Quick en nu waren hun gevaarlijk op de counter.
Rond de middelijn kregen wij een vrij trap die Jip richting Tijs schoot en tijs draaide zich goed vrij en tikte de 0-2 erin.
3 minuten later is het door goed druk te zetten een intikker door Tijs en de 0-3 voor. Na vele kansen gemist te hebben was het weer Tijs die de 0-4 intikte. Quick bleef op de counter spelen maar de verdediging samen met Joost hadden dit goed onder controle.
Net voor rust werd er van achteren uit via de linkerkant een goede aanval opgezet en was het Rick die Julian lanceerde en de 0-5 op het score bord zet.
Door wat omzettingen na rust aan onze kant werd het wat rommeliger maar liepen we uit eindelijk uit  naar een 0-7 overwinning.