1 kans

... (scrimmage)

16 mei 2018 18:30

Cornel Overeem

Vanavond de inhaalwedstrijd thuis tegen Hoogland . Met een dosis gezonde spanning begonnen we aan de wedstrijd.
In de 2de minuut kreeg Hoogland een corner die niet goed door Renswoude werd weg gewerkt en in een scrimmage rolde de bal erin en stonden we 0-1 achter.
Met de harde wind tegen viel het niet mee voor onze mannen om de bal lekker rond te laten gaan en werd de bal steeds maar naar voren geschoten.
Het bleef 1 richtings verkeer naar de goal van Hoogland maar grote kansen kregen we niet. De gevaarlijkste momenten kwamen uit de corners maar daar hadden de mannen net steeds de pech dat de bal niet goed viel.
In de tweede helft hadden we wind mee en de opdracht mee gegeven te gaan over spelen maar ze bleven de lange en hoge bal spelen die af en toe goed doorkwam en maar 1 keer een gevaarlijke kans opleverde. Hoogland kwam er niet meer uit en hebben de tweede geen kans meer gehad.
Door op het laatst 1op1 achterin te gaan spelen kregen we nog wel kansen maar werden niet verzilverd dus is de eerste zeer kleine nederlaag een feit.