Einde in zicht

Wesley Hazeleger (intikker)
... (intikker)

19 mei 2018 9:45

Gisteren de laatste uitwedstrijd tegen Dovo op het programma,en nu een team in de kleedkamer met minder spanning in het lichaam als afgelopen woensdag. Ze hadden in de gaten dat al die zenuwen niet goed zijn om goed te voetballen.
Na de pasjes controle mochten we het veld in en begonnen de mannen gretig aan de wedstrijd. Dovo werd meteen terug gedrongen en was het vol in het strafschop gebied van Dovo.
Er kwamen kansen maar er zat steeds wel een been tussten of de keeper van Dovo lag goed in de weg.
Het duurde tot de 9de minuut de bal viel voor Tijs zijn voet en haalde uit en nu was de keeper van Dovo kansloos en de bevrijdende 0-1 was een feit.
Dovo kwam af en toe aan een aanval toe maar in de 12de minuut werd de aanval afgebroken en door een snelle counter via Rik en Luc werd het 0-2.
We liepen verder uit naar 0-16 volgens mijn papier en de door de meegereisde supporters bij gehouden app ook maar de scheidsrechter heeft er 0-15 van gemaakt.
Het kampioenschap komt nu heel dicht bij met nog 1 wedstrijd te gaan hebben de mannen 1 punt nodig en is het kampioenschap een feit.
Als je kijkt dat we met dit team eigenlijk jo11 zouden spelen maar door de club zijn gevraagd om jo12 te gaan spelen zodat alle leden kunnen voetballen, en met nieuwe leden erbij die nog nooit hebben gevoetbald en met een gemiddelde leeftijd van nog geen 11 jaar is het tot nu toe al een mooie team prestatie.