Kampioen

Rick Jansen (schot)

26 mei 2018 8:35

Danny de Weerdt

Vandaag de laatste wedstrijd van deze competitie thuis tegen Dosc jo12-4. Maar wat voor een voor de kraaien een hele belangrijke er moest nog 1 punt worden gehaald dan waren ze kampioen. Met een klein beetje spanning in de lichamen begonnen de mannen fel aan de wedstrijd en werd Dosc al snel terug gedrongen op eigen helft. De mannen hadden een hoog tempo te pakken en er waren al snel een paar kansen  in de 3de minuut was het raak Julian schoot de 1-0 binnen op goed aangeven van Rick.
Meteen na de aftrap hadden wij de bal alweer te pakken en zag Armando Luc vrij staan en gaf de bal op maat en ronde Luc goed af.
Dosc kwam niet aan voetballen toe en bleven wij maar druk zetten Dosc verwerkte de bal naar corner die werd goed voor gegeveven door Julian en was het Thomas die met een fraaie kopbal de 3-0 maakte.
Vanaf de aftrap speelde Dosc goed en werd de bal goed voor gegeven en stond er een van Dosc helemaal vrij en tikte de bal simpel in 3-1.
Dosc begon nu ook gas te geven en hadden wij geluk bij een vrij trap die op de lat werd geschoten.
De tweede helft was 3 minuten oud en werd Tijs onderuit gehaald in het strafschop een penalty, Joost schoot deze goed in en 4-1 nu was het verzet gebroken van Dosc en liepen wij uit naar 8-1. In de allerlaatste minuut schoot Julian de 9-1 op het score bord en meteen was daar het eind signaal en kon het feest losbarsten met vuurwerk en medailles en de kampioens schaal. In de kleedkamer werd er nog even door gefeest.