Weinig potten kunnen breken!

Quick 1890 AFC 1 (zon)

... (solo)
... (corner)
... (schot)

Mannen, 1, Groep 1 100

26 augustus 2014 19:45

Meijer, L.C.

Na de 1-0 nederlaag tegen Roda-zondag heeft Renswoude ook tegen AFC Quick 1890 weinig potten kunnen breken. De Kraaien verloren op eigen veld met liefst 0-3. ,,Het gevoel is nog steeds slecht, maar wel wat beter dan afgelopen weekend. Het veldspel zag er iets beter uit", stelt trainer-coach Henry Kalk.

Dinsdagavond werd niet scherp begonnen aan de wedstrijd. In de eerste minuut lag de 0-1 al achter Jacco van Ginkel. ,,Dan begin je al vanaf het begin achter de feiten aan te lopen", stelt Kalk. Hij zag dat zijn worstelende ploeg weliswaar wat beter in het spel kwam, serieus gevaar ontstond er niet.

,,Na de pauze golfde het spel op en neer. Hoewel ik zeker vind dat Quick de wedstrijd verdiend heeft gewonnen, moet ik wel zeggen dat zij zeer effectief waren." Bij de 0-2 uit een corner was een Amersfoortse speler de gelukkige, toen een bal van de lat stuiterde. De derde tegengoal ontstond door een counter. ,,Het lukt nu nog niet, maar we hopen zaterdag in de derby tegen Valleivogels wat recht te zetten", belooft Kalk.

Bron: Scherpenzeelse krant