bekerwedstrijd Renswoude - Hooglanderveen.

Hooglanderveen D4

Luc Vink (schot)
Guido Hendriksen (intikker)
Troy van de Pol (intikker)

D-pupillen, D1, Groep 2 43

6 september 2014 9:30

H. Hendriksen

de mannen van de D1 mochten vandaag hun 1e officiële  wedstrijd spelen en wel een beker tegen Hooglanderveen. Renswoude begon meteen aanvallend aan de wedstrijd en al snel werd de stand op 1-0 gezet. Renswoude bleef goed voetballen met mooi samenspel en met vele kansen. Keeper Jordy van Renswoude had pas in de 15e minuut het 1e balbezit maar Hooglanderveel was de gehele 1e helft niet gevaarlijk en Renswoude had de rust stand al op 6-0 gezet. Na een kleine bespreking in de rust ging de 2e iets minder voortvarend van start en deden de mannen het rustig aan maar de kansen waren er wel, voor Luc, Jasper  en Niels.  Toch was de einduitslag 8-0 door een doelpunten van  Luc (1x), Niels (1x ) Breus (2x) en Troy (4x).
Volgende week spelen de jongens de 1e competitie, en dat is een uitwedstrijd tegen Quick 1890 uit Amersfoort.