D1 wint 1e competitie wedstrijd

Renswoude JO13-1

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

13 september 2014 12:30

De mannen van de D1 hadden een uitwedstrijd tegen Quick op het programma staan. Ze begonnen rustig aan de wedstrijd maar toch was het na 15 min. Niels die de stand op 0-1 zet naar een voorzet van Troy. Renswoude had daarna nog kansen om de voorsprong te vergroten maar de kansen werden niet benut. In de 2e helft was het Jordy, de keeper, die zorgde dan de stand 0-1 bleef door een prima redding. Het was Niels die via een corner van Luc de stand op 0-2 zet. Jordy had ook deze week niet veel te doen maar moest toch oplettend blijven nadat Quick 1 speler er vandoor stuurde richting goal maar Jordy liet zien dat hij een prima keeper is door de bal te stoppen. Breus die maakte de 0-3 en Troy zorgde voor de 0-4. Joshua had daarna een prima actie op het middenveld en stuurde Troy richting doel en die deed wat een spits moet doen en maakte de 0-5. Terwijl de wedstrijd op zijn einde liep kreeg Renswoude nog een vrije trap en was het Daniel die de bal prima binnenschoot in de bovenhoek en zo was de einduitslag 0-6.
Volgende week mag de D1 weer naar Amersfoort en dit maal tegen Amsvorde