winst D1

Julian Boom (schot)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

20 september 2014 11:00

De D1 van VV Renswoude moest weer naar Amersfoort en dit maal tegen Amsvorde. Renswoude begon meteen goed aan de aanval en het was in de 3e min. al raak door een goal van Luc. Amsvorde ging meteen daarna in de aanval om de stand gelijk te maken en ze maakte ook de 1-1 maar dat doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel. Daarna was het wel Luc die de scoorde en zette de stand op 0-2. Renswoude bleef goed voetballen en ook Amsvorde kwam een paar keer goed door maar keeper Jordy stond zijn mannetje. Er waren nog kansen voor Troy, (die bal ging naast)(, Joshua( die bal raakte de lat), Breus ( naast) en Niels ( keeper stopt goed). Toch werd het 0-3 voor de rust door een goal van Julian. Na de rust had Joshua weer een kans maar ook deze bal ging er niet in. Breus zette daarna de stand op 0-4. Renswoude vond het nog niet genoeg en door een mooie solo van Niels kwam de stand op 0-5. Er kwam daarna een mooie aanval van Renswoude. Breus speelde de bal naar Jasper K  en die speelde de bal naar Troy en die maakte de 0-6. Amsvorde wilde wel wat terug doen maar de verdediging van VV Renswoude speelde deze morgen een voortreffelijke wedstrijd en wilde gewoon de 0 houden. De wedstrijd liep op zijn einde en in de laatste 4 min. werd er nog 3x gescoord en wel door een mooi schot van Troy. En daarna stuurde Jasper K  Breus er  vandoor en die ronde mooi af en de laatste was een goal van Troy en toen klonk het eindsignaal.
Volgende week treffen de jongens Woudenberg en dit keer een thuiswedstrijd.