D1 wint ook thuis.

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

27 september 2014 10:30

H.Geijtenbeek

Nadat de D1 de 2 uitwedstrijden heeft gewonnen, mochten ze zaterdag hun 1e thuiswedstrijd spelen en dat was tegen Woudenberg D2. Renswoude zocht meteen de aanval en de 1e kans voor Breus ging naast. Daarna was het Woudenberg die de aanval zocht en doordat Guido de bal niet goed raakte werd het 0-1 voor Woudenberg. (dit was ook pas het 1e tegendoelpunt voor Renswoude). Meteen daarna zocht Renswoude weer de aanval en was het Guido die probeerde om de stand gelijk te maken maar de keeper redt. Renswoude zette na de goal Woudenberg onder druk en speelde constant op de helft van Woudenberg. In de 17e min. was het Jasper Y die de bal gaf aan Niels en die een mooie solo had richting goal en het prima afwerkte. Voor de rust waren er nog kansen voor Renswoude maar ze gingen de rust in met 1-1.
De 2e helft was het Woudenberg die de 1e kans had maar Jordy redde goed. Toch was het weer Renswoude die het meeste bal bezit had en de meeste kansen. En in de 43e min. was het Joshua die een mooie bal gaf aan Troy en die kwam alleen voor de keeper en zette de stand op 2-1. Kort daarna was het Luc die scoorde na een pass van Breus en stond het 3-1. Woudenberg had nog de kans op 3-2 maar Jordy redde goed. Daarna was het toch weer Renswoude die het meeste balbezit had en was het Niels die er de 4-1 van maakte, na een assist van Breus. En de 5-1 komt op naam van Luc na een voorzet van Troy. De kansen om meer te scoren waren er wel, Wilbert, Breus, Jasper K en Troy maar de bal ging er niet in. Toch was het Wilbert die in de 60e en 61e min van de wedstrijd de stand op 6-1 en 7-1 zette.
Op dit moment staat Renswoude samen met VVZA D1, Hooglanderveen  D2 en Dovo D2 bovenaan met 9 punten uit 3 wedstrijden.