D1 houdt weer de nul

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

11 oktober 2014 10:15

R.Goes

Na een week rust mochten de jongens van de D1 vandaag weer het veld op voor een wedstrijd tegen Achterveld D1. Het begon niet fijn voor Renswoude want Guido viel al in de 2e minuut geblesseerd uit, achteraf viel het mee want hij kon later gewoon weer meedoen. Daarna viel al snel het 1e doelpunt voor Renswoude na een assist van Breus op Troy en die wist de bal in het goal te schieten. Troy had de kans om de stand op 2-0 te zetten maar de keeper redde. Het lukte Breus wel om de stand op 2-0 te brengen door met een mooie stiftbal over de keeper heen. Renswoude bleef daarna wel in de aanval maar er vielen geen goals meer voor de rust. Jordy moest nog wel een keer in actie komen om te zorgen dat zijn doel schoon bleef. In de 2e helft was het Julian die Troy wegstuurde en die maakte het mooi af en was de stand 3-0. Julian had daarna zelf een kans maar de keeper stond goed zijn mannetje. Op eigen helft veroverde Joshua de bal en ging met een mooie solo actie op het doel af en maakte er 4-0 van. Jasper Y zorgde voor de 5-0 na een assist van Wilbert. Nadat de 2e helft 20 minuten aan de gang was kwam Achterveld gevaarlijk door maar de bal ging over. Jordy moest daarna nog een paar keer in actie komen om zijn doel schoon te houden en dat lukte hem. De eindstand bleef 5-0. Volgende week moeten de jongens een bekerwedstrijd spelen tegen Candia in Rhenen.