Renswoude behoudt ongeslagen status

Mannen zaterdag, 1, 2e klasse G

11 oktober 2014 14:30

Huis in 't Veld, J.H.M.

RENSWOUDE - Na vijf wedstrijden heeft Renswoude nog steeds niet verloren. De Kraaien kwamen vanmiddag op eigen veld een gelijkspel met Unicum overeen: 1-1.

Met dit punt en de nederlaag van koploper De Merino's hebben de Renswoudenaren de minste verliespunten. Volgende week wordt het restant van de gestaakte wedstrijd tegen Blauw Geel (0-0 met nog 20 minuten op de klok) uitgespeeld. Bij een zege is de koppositie zelfs een feit.

Tegen het ambitieuze Unicum uit Lelystad leek Renswoude in de stromende regen op weg naar de vierde seizoenszege. Halverwege prijkte een 1-0 voorsprong op het scorebord. Maker van het doelpunt was Robbert Vlaanderen, na goed voorbereidend van Henk van Essen en Rick de Koning. Na rust drong Unicum Renswoude echter terug, waardoor keeper Jacco van Ginkel flink aan de bak moest. Een keer moest hij capituleren, waardoor de punten - terecht - eerlijk verdeeld werden.

Bron: Scherpenzeelse krant
Foto: Brenda Dekker