Ruime zege Renswoude D1

CJVV D2

Troy van de Pol (vrije trap)
Luc Vink (solo)
Luc Vink (intikker)
Julian Boom (intikker)
...
Julian Boom (schot)
Assist: Luc Vink
Breus van Doorn (intikker)
Jasper Koster (intikker)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

6 december 2014

Nadat de D1 vorige week hun 1e nederlaag hadden geleden hadden ze deze zaterdag wat goed te maken. Ze moesten een thuiswedstrijd spelen tegen CJVV D2. Meteen was Renswoude in de aanval en in de 3e min. was het al raak via een vrije trap van Troy. De jongens bleven goed doorgaan en in de 6e min. was het Breus die de stand op 2-0 zette. CJVV was nog niet op de helft van Renswoude geweest toen in de 11e min Niels de score op 3-0 zette en Luc in de 12e min op 4-0. Renswoude bleef kans op kans houden maar de 5-0 bleef uit tot de 19e min toen zorgde Niels na een voor zet van Luc voor de 5-0 en de 6-0  kwam ook op naam van Niels. Toen was het toch CJVV die op de helft van Renswoude kwam maar die aanval leverde niks op doordat de verdediging alert was. In de 26e min was het Breus die de stand tot 7-0 bracht en Troy zorgde voor de 8-0 door een solo richting keeper. Net voor rust zorgde Luc voor de 9-0 en Julian voor de 10-0. Na de rust was het CJVV die beter in de wedstrijd kwam en Renswoude even slapjes aan het voetballen was en dat leverde een doelpunt op in de 39e min voor de gasten. Daarna werd Renswoude weer wakker geschud en zorgde Julian voor de 11-1. Luc ging via een mooie solo richting doel maar die bal belande in het zijnet. CJVV kreeg een vrije trap op de 16 na een overtreding maar Jordy vond 1 tegen goal wel voldoende het hield de bal. Daarna had Renswoude weer het meeste bal bezit en de overhand in de wedstrijd en was het Breus die de score op 12-1 zette. De 13-1 kwam op naam van Troy. In de 60e was er een corner en zorgde Jasper K voor de 14-1 en nog geen min. later was het Breus die de eindstand op 15-1 zette.
Volgende week wacht een spannende uit wedstrijd tegen VVZA D1 uit Amersfoort. Deze jongens hebben nog geen wedstrijd verloren.