D1 eindigt als 2e in de competitie

Nieuwland D2

... (schot)
Breus van Doorn (vrije trap)
Luc Vink (schot)
... (schot)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

17 januari 2015 10:30

De wedstrijd tegen Nieuwland D2 was nog een inhaalwedstrijd van de 1e helft van de competitie. De jongens moesten de wedstrijd winnen om als 2e te eindigen. En Renswoude ging ook goed vanaf de aftrap door een assist van Wilbert was het Niels die de scoren openden en zorgde voor een 0-1 voorsprong. Maar in de 7e min was het Nieuwland die de stand weer gelijk trok via een mooie omhaal. Om de 9e min. kreeg Renswoude een vrije trap, door een overtreding op Niels, en was het Breus die de stand op 1-2 zette. De beide teams waren goed aan elkaar gewaagd en het was een leuke wedstrijd. Er waren kansen voor zowel Renswoude als Nieuwland en toch was het Renswoude die scoorde. Het was Julian die Niels weg stuurde en die de bal mooi afgaf en een doelpuntje gunde aan Luc en die zette de ruststand op 1-3.  In de 2e helft begon de wedstrijd weer goed voor Renswoude en was het  Breus die de stand op 1-4 zette. Het was geen leuke wedstrijd meer om te zien  en het werd een rommelige wedstrijd en in de 42e min zette Nieuwland de stand op 2-4.
Daarna waren er nog wel wat kansen voor beide teams maar beide keepers lieten zien dat ze goed konden keepen. En na 2x 30 min. spelen was de einduitslag dan ook 2-4.
Vanaf volgende week begint er een nieuwe competitie voor de jongens van de D1 en ze beginnen dan met een thuiswedstrijd tegen Dovo.