Weer verlies voor D1

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 33

7 maart 2015 10:30

R. Goes

Na 2 weken geen wedstrijden te hebben gespeeld moesten de jongens van de D1 vandaag een thuiswedstrijd spelen tegen DEV DOORN D1. Het begin was zwak van Renswoude en je kon we merken dat ze het wedstrijd ritme misten. Doorn was de 1e 10 min constant op de helft van Renswoude te vinden en had daardoor ook een aantal kansen maar door het goede verdedigerswerk en keeperswerk bleef de stand op 0-0 steken. Pas na 15 min had Renswoude een kans om op voorsprong te komen maar de bal ging over. Dit was het breekpunt voor de kraaien want daarna kregen de jongens meerdere mogelijkheden maar een goal bleef uit. De wedstrijd ging daarna gelijk op maar de beste kansen waren er voor Doorn. En de 28e min was het dan ook Doorn die op voorsprong kwam en gingen de rust in met 0-1. De 2e helft begon net als de 1e helft, Doorn was gevaarlijker als Renswoude. Na een aantal minuten gespeeld te hebben in de 2e helft was het Breus die de kans kreeg om de stand gelijk te zetten maar die bal ging over, die was ook weer een moment dat Renswoude weer beter in het spel kwam maar uitgespeelde kansen bleven vooralsnog uit. In de 44e min. was het weer raak voor de Doorn en zette de score op 0-2. Renswoude moest beter gaan voetballen om er minimaal 1 punt uit te halen maar het zat er deze zaterdag niet in. Joshua had 5 min. voor tijd nog wel de kans op 1-2 maar die bal ging naast. Doorn brak snel uit daarna en zette de eindstand op 0-3. Volgende week zaterdag spelen de jongens van de D1 een uitwedstrijd tegen DOVO.