nederlaag voor Renswoude

...

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 33

14 maart 2015 10:45

Op deze ietwat frisse zaterdagmorgen moesten de jongens van Renswoude naar Veenendaal om partijtje te voetballen tegen de D2 van Dovo. De jongens hadden wat goed te maken want de vorige wedstrijd tegen Dovo werd verloren. Maar het zag er aan het begin niet uit of dat ze zouden winnen maar  na 10 min. spelen kwamen de jongens iets beter in het spel en toch waren  de beste kansen  er voor DOVO. En het bleek dan ook want  DOVO kwam daarna binnen 5 min. tijd al met 3-0 voor waarvan het 2e doelpunt een hele mooie was. Daarna wilden de jongens uit Renswoude wel wat terug gaan doen maar een tegendoelpunt in de 1e helft zat er niet in. In de 2e helft begonnen de Kraaien beter aan de wedstrijd. Of dit nu kwam omdat Hans Kraay stond te kijken ( zie achternaam Kraay) of doordat de trainer een speech heeft gehouden weten we niet. Maar na 10 min. zakte het goede spel van de Renswoudenaren ook weer in het in de 41e min. zet DOVO de stand op 4-0. De moed zakte in de schoenen bij de jongens maar ze probeerde nog wel een goal te maken, maar de keeper van DOVO deed wat hij moest doen en bleef de score nog op de 0 staan. Het was duidelijk dat DOVO deze zaterdag beter op het veld stond als de Kraaien, maar toch was het Breus die de eer redde van Renswoude en maakte na een assist van Joshua toch een tegengoal en zo kwamen ze toch van die 0 af en was de einduitslag 4-1.
Volgende week wachten de jongens weer een uitwedstrijd.