Renswoude weer zonder punten

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 33

28 maart 2015 11:15

R.Goes

Ondanks dat de jongens van Renswoude nog geen punt hadden weten te halen na de winterstop waren ze vandaag van plan om minimaal 1 punt te pakken van Candia ( de nr. 2). En de wedstrijd ging vanaf het  fluitsignaal gelijk op en zowel Renswoude als Candia had het in de achterhoede goed voor elkaar want er kwamen niet echt uitgespeelde kansen. Totdat er ongeveer 15 min. voorbij waren, was het Renswoude die het betere spel had. Dat zagen ook de supporters vanaf de zijlijn die weer met grootte getalen waren komen kijken ondanks dat het regende , maar de keeper van Candia hield zijn doel schoon.
In de 2e helft was het  Candia die beter aan het spel begon en dat beloonde zich in een doelpunt en stonden de kraaien achter met 0-1. Toen gingen de hoofdjes hangen en daarvan profiteerde Candia en werd het al snel 0-2 en 0-3.  De jongens van Renswoude zagen geen kans meer om deze stand in te halen en werd het voetbal rommelig. Het einde van de wedstrijd was in zicht en van het goede spel van Renswoude in de 1e helft was niet veel meer terug te vinden was het Candia die in de laatste seconde van de wedstrijd toch nog de stand op 0-4 zette.
Het wil de jongens nog niet lukken om de eerste punten te pakken laten we hopen dat dit in volgende wedstrijd wel gaat lukken.