Renswoude verliest na goede 2e helft.

DEV Doorn D1

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 33

21 maart 2015 9:00

Op deze vroege zaterdagmorgen moesten de jongens van Renswoude een uitwedstrijd spelen tegen DEV DOORN D1. Meteen na de aftrap was het DEV die de aanval zocht en dat al in de 1e min. de stand op 1-0 zette. Maar Renswoude antwoorde al in de 3e min met de gelijkmaker door Troy na een assist van Niels. Daarna was het DEV die de voetballende ploeg was en in de 13e min. werd het dan ook 2-1. Daarna was het voetbal bij Renswoude rommelig en was DEV de betere ploeg en zette dan ook de ruststand op 3-1.
In de rust kreeg Renswoude een preek van de trainers en dat heeft geholpen want in de 2e helft voetbalde de jongens uit Renswoude een stuk beter. Breus had de kans om de stand op 3-2 te zette maar de keeper van DEV redde goed. Ondanks dat Renswoude de betere waren in de 2e helft kwam DEV toch nog wel gevaarlijk door de verdediging heen. En dat resulteerde dan ook in een doelpunt en werd de stand 4-1. Renswoude kwam daarna even in een dipje en er kwam geen bal meer goed aan. Totdat Troy de bal mooi in schoot na een assist van Joshua en de stand op 4-2 zette.  Renswoude die ging weer beter voetballen en wilde er alles aan doen om minimaal 1 punt binnen te halen. De kansen waren er dan ook en ze verdiende dan ook wel om 1 punt mee naar huis te nemen. Maar ondanks dat er kansen waren ging de bal niet meer in het doel. Jammer maar ze hebben er voor gevochten. Hopelijk pakken de jongens van de D1 van Renswoude volgende week hun eerste punt(en). Ze spelen dan een thuiswedstrijd tegen Candia.