Renswoude wint na matige wedstrijd

VVA 71 D1

Julian Boom (intikker)
... (schot)
Luc Vink (schot)
... (schot)
Assist: Julian Boom
Casper Krastel (afstandschot)
Assist: Julian Boom
Troy van de Pol (intikker)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 16

26 september 2015 10:45

Henry Krastel

Het was een zonnige zaterdagmorgen en de mannen van de D1 moesten een thuiswedstrijd spelen tegen VVA D1 die maar 10 man hadden. Het was Julian die al na 4 min. de openingstreffer maakte en iedereen dacht dit wordt een makkie, maar dat viel tegen. Renswoude begon slecht te voetballen, passes die niet aankwamen en te laat bij een bal zijn en dat beloonde zich voor de tegenstanders want die kwamen net voor de rust op een 1-1. Na de rust begon het beter voor de kraaien en was het binnen 2 min. 3-1, dankzij een goal van Troy en Luc. VVA had kort daarna de kans om terug te komen maar Tom stond goed te keepen en toch viel de 3-2 in de 35e min. Het zag er naar uit dat het eerder 3-3 zou worden als 4-2 maar bij Renswoude stond Tom onder de lat en die verrichte goed werk. Hierna waren er nog wel kansen voor Jodi en Jesse maar die werden niet benut. In de 43e min. schoot de keeper verkeerd uit en kwam de bal bij Troy in zijn voeten en die schoot de bal mooi over de keeper heen en stond het 4-2 en ook de 5-2 kwam op naam van Troy. Met nog 6 min op de klok was er een vrije trap die werd genomen door Julian en Casper wist met een mooi afstandsschot de stand op 6-2 te brengen. Net voor rust was er gerommel voor het doel van VVA en zorgde Troy nog wel voor de eindstand van 7-2. Ondanks dat de Renswoude naren gewonnen hadden was het een matige wedstrijd om te zien en klasse  gedaan door de jongens van VVA met 10 man, want die hebben zich goed staande gehouden.