D1 pakt 3 punten tegen DVSA

Luc Vink (schot)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 16

17 oktober 2015 11:30

Na overleg met DVSA werd deze wedstrijd vanavond gespeeld in plaats van a.s. zaterdag  omdat er een vakantie aan zit te komen. Meteen na de aftrap was het al raak voor de spelers van Renswoude en dat terwijl het publiek nog aan het binnenstromen was. Nadat er een corner werd genomen was het Lorenzo die de 1-0 op zijn naam kreeg en 3 minuten later tekende Luc , nadat hij een mooie solo had voor de 2-0. Het publiek dacht dit wordt een ruime en makkelijke zege. Maar niks was minder waar. Jesse zette in de 10e min. nog wel ff de stand op 3-0 en het leek wel of de jongens van Renswoude daarna geen zin meer hadden om de  bal in het goal te krijgen. Er waren nog wel kansjes maar het mocht niet baten. Het spel werd rommelig, ze liepen met zijn alle bij elkaar. Ze dachten vast het is koud laten we bij elkaar lopen dan krijgen we het misschien wel warm. Nou langs de kant werd het er niet warmer op. Met een voorsprong van 3 goals gingen ze ook de rust in. Na de rust had DVSA de  pech dat het op een achterstand van 4-0 kwam door een eigen goal. De wedstrijd ging daarna eigenlijk wel gelijk op en had keeper Tom ook wat te doen maar die voetbalde goed mee en hield de 0. Luc zorgde in de laatste minuut nog wel dat de stand op 5-0 kwam. Renswoude staat nu met 3 wedstrijden gespeeld op een 5e plaats en de jongens gaan lekker een weekje vakantie houden.