doelpuntrijke wedstrijd voor de D1

Assist: Luc Vink
... (e.d.)
... (schot)
Troy van de Pol (vrije trap)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 16

7 november 2015 11:15

Op deze regenachtige zaterdag morgen moesten de mannen van de D1 een uitwedstrijd spelen tegen HDS uit Leersum. Het zou een leuke wedstrijd kunnen worden omdat beide teams evenveel punten hadden, alleen had HDS 1 wedstrijd meer gespeeld. Meteen als in de 1e min was het Troy die de openingstreffer had en zetten de stand op 0-1, daarna waren er nog wel kansjes voor beide teams maar de volgende goal viel pas in de 10e. Tom die de bal uittrapte richting Luc en die stuurde Troy wel en die wist de kans te benutten en stond de stand 0-2. Maar een minuut later werd het 1-2 doordat er op het middenveld de bal werd verspeeld en HDS daarvan profiteerde. HDS zette daarna ook de stand op 2-2 en konden beide teams weer opnieuw beginnen. Weer was het Troy die scoorde en een paar minuten later was het Luc die via een corner de bal bij Lorenzo op zijn hoofd legde en die scoorde fraai de 2-4. Door een eigen doelpunt van een verdediger van Renswoude kwam de stand op 3-4 en net  voor rust maakte HDS ook de 4-4. Meteen na de rust was het HDS die nu als eerste op voorsprong kwam en stond het scorebord op 5-4. Renswoude aasde daarna op de gelijkmaker maar het was niet het beste voetbal dat de supporters te zien kregen. En 5 min. voordat het eindsignaal klonk was er een vrije trap voor de Kraaien en Troy wist deze fraai in het doel te werken en was de einduitslag 5-5.
Volgende week spelen de mannen weer een uitwedstrijd en ditmaal tegen CDW uit Wijk bij Duurstede en hopelijk nemen ze de 3 punten meer naar Renswoude.