Dev Doorn profiteert van zwakke verdediging Renswoude

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 16

28 november 2015 9:00

Dean van de Brandhof

De aftrap was voor de D1 was deze zaterdag om 9.00 ( later bleek dat te vroeg voor de jongens). De eerste 14 min. was voor de kraaien die speelden constant op de helft van Dev Doorn maar de kansen die ze kregen werden niet benut. In de 15e min was het Dev die geheel tegen de verhouding in de stand op 0-1 zette door een fout in de verdediging en 2 min later was het weer Doorn die scoorde en stond het 0-2. Direct na de rust was het door zwak verdediging bij Renswoude, Dev Doorn die de stand op 0-3 zette. Renswoude speelde bij vlagen ook wel goed maar wist de kansen die ze kregen niet te benutte. Guido zorgde ervoor dat de 0 verdween op het scorebord, door gepruts bij de verdediging van Doorn kreeg hij de bal wel in het goal en was de stand 1-3. Keeper Tom die coachte de jongens zo goed al hij kon (doet hij elke wedstrijd weer) maar dit het hielp niet deze wedstrijd, ondanks dat Renswoude nog wel kansen had. Na 60 min. spelen was het Dev Doorn die de terechte winnaar was en heeft Renswoude deze 3 verlies punten geheel aan zichzelf te danken.