makkelijk overwinning voor Renswoude

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 16

16 januari 2016 10:00

Maikel Breedijk

Het was een koude, regenachtig, hagel en sneeuwachtige zaterdagmorgen. De mannen van de D1 moesten nog een inhaal spelen tegen Baarn D1. Meteen na de aftrap was het Jesse die de scoren op 1-0 zette. In de 7e min. was het Troy die de stand op 2-0 zette. Renswoude had het betere van het spel, maar het was koud met regen en sneeuw. Het leek wel of de jongens van Baarn daar meer moeite mee hadden als de kraaien. En laatst genoemde zette de stand in de 18e min op 3-0. Jesse had de kans op 4-0 maar dat schot belandde op de paal en het lukte Luc wel om de stand op 4-0 te zetten in de 28e min. In de rust was er overleg met beide partijen en de scheids om de wedstrijd te stoppen want de meeste jongens stonden te kleumen van de kou op het veld. Beide partijen gingen akkoord en de 3 punten bleven daarbij ook in Renswoude.