doelpuntloze wedstrijd voor D1

SVF D1

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

23 januari 2016 11:15

Het was de eerste wedstrijd voor de D1 in een nieuwe competitie. De mannen moesten uit naar SVF waar de 2 weken geleden met 2-7 hebben gewonnen maar ze waren gewaarschuwd en moesten er niet te makkelijk over denken. Vanaf de aftrap was het wel Renswoude die de bovenliggende partij was en tot de rust het spel bepaalde en was SVF 2x in de buurt geweest van het doel van Tom. In de 2e helft was het SVF die de betere waren en maar goed dat Tom zijn dag had en goed keepers werk deed.  Renswoude speelde de 2e helft een slechte wedstrijd en het was dan ook een saaie wedstrijd om te zien. Het hoogtepunt van de wedstrijd was een uitspraak vanaf de zijlijn ( Sophia bedankt) : om een wedstrijd te winnen moet je scoren! En dat werd op deze zaterdag niet gedaan en werden de  punten verdeeld na 60 min. spelen.