Wedstrijd van de mooie doelpunten

VRC D2

... (schot)
Daniël Bos (schot)
Daniël Bos (schot)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

6 februari 2016 10:30

De jongens van Nico en Jan (trainers) moesten een uitwedstrijd spelen tegen VRC in Veenendaal. De supporters waren met grootte getalen meegereisd en zaten op de tribune startklaar voor de wedstrijd. Meteen na de aftrap waren de beste kansen voor Renswoude maar die werden niet benut, en zoals wel een vaker gebeurd was het de tegenstander die wel hun kans benutte. Ook daarna waren er weer kansen voor de kraaien maar de keeper van VRC stond zijn mannetje. In de 8e min. werd het dan toch nog gelijk door een mooi schot van Troy. Daarna werd de druk voor VRC groter en waren de goals van zowel Niels (17e min.) en Jesse ( 28e min. ) mooie uitgespeeld door goed combinatie spel. In de 2e helft waren de 2 teams goed aan elkaar gewaagd en toch was het Renswoude die de scoren verder uitbreiden. Via een corner van Troy, die de bal met een draai mooi in het doel werkte, en een mooi schot van Daniel stonden ze met 1-5 voor. In de 55e min. was het weer Jesse( die een  prima bal van Lorenzo kreeg ) die scoorde en stond het 1-6. In de laatste minuut was het Daniel ( weer een mooi schot) die de stand op 1-7 zette. Er waren nog vele kansen voor Renswoude de hele wedstrijd maar de keeper van VRC stond goed zijn mannetje en dank zij hem werd de scoren niet hoger als 7. Volgend week wachten de jongens van Renswoude een vroege thuiswedstrijd tegen GVVV , om 8.30. Hopelijk zijn ze meteen vanaf de aftrap goed wakker.