Renswoude wint van koploper.

GVVV D2

Assist: Daniël Bos
Daniël Bos (schot)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

13 februari 2016 8:30

Wout van Essen

Terwijl het gras nog wit was van de vorst, stonden de jongens van de D1 om half 9 al op het veld om een wedstrijdje te gaan voetballen tegen de koploper GVVV. Normaal moeten de jongens van Renswoude altijd even wakker worden en kijken ze vaak tegen een achterstand aan, maar deze zaterdagmorgen was dat anders en stonden ze na 6 minuten spelen al op een 2-0 voorsprong door doelpunten van Troy en Jesse. Na 20 min. spelen was daar de 1e redding die Tom moest verrichten en vanaf dat moment kwam GVVV iets beter in het spel en de start van de 2e helft was ook  GVVV iets beter maar de kraaien lieten dat niet op zich zitten en gingen er weer voor en dat zorgde in 50e min. voor een goal van Niels en in de 51e min. een goal van Daniel zodat de stand op 4-0 stond. Dit was ook de einduitslag. Het was niet een beste wedstrijd maar het resultaat telde en dat was dat ze  3 punten van de koploper hadden gepakt,  zodat Renswoude nu de koppositie heeft overgenomen.