Renswoude D1 kampioen !!

Assist: Julian Boom
Jesse Buursma (kopbal)
Assist: Julian Boom
Troy van de Pol (afstandschot)
Troy van de Pol (vrije trap)
Jesse Buursma (intikker)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

2 april 2016 10:00

Hans Geijtenbeek

Terwijl in Veenendaal bij VRC de meisjes F voetbalden om kampioen te worden, moest de D1 thuis tegen VRC voetballen en bij winst zouden de jongens van de D1 kampioen zijn. Om 10.00 waren de jongens er klaar voor, de supporters in grootte getalen langs de lijn  waren er klaar voor en de scheidsrechter was er klaar voor. Na de aftrap was het Renswoude die meteen druk zette richting doel van VRC maar de eerste pogingen gingen niet het doel in. De supporters dachten even dat de zenuwen de jongens de baas waren maar in de 9e viel daar het 1e doelpunt en daarmee was de toon gezet. Het scoreverloop ging langzaam door en werkten ze aan hun doelsaldo en was het Tom die ervoor zorgde dat er voor de 5e keer op rij geen doelpunt tegen viel in een competitie wedstrijd. Toen uiteindelijk, het in nieuw gebruikte scorebord, op 9-0 stond kwamen de reacties al : wat als er een 10e goal viel, want het scorebord gaat immers maar tot 9. En die 10e goal viel en ook de 11e. De gehele wedstrijd was Renswoude de betere van de 2 teams en had VRC op 2 goeie kansen na, niks in te brengen.  Na een uur spelen floot de scheidsrechter af en waren de jongens van trainers Jan, Nico en Teus kampioen. Gefeliciteerd mannen, trainers en leiders met dit kampioenschap. Hieronder volgt het score verloop.
1-0 : Jesse, 2-0 : Guido, 3-0 : Jesse, 4-0 : Lorenzo , 5-0 : Casper , 6-0 : Troy, 7-0 : Troy, 8-0 : Niels, 9-0 : Jesse, 10-0 : Jesse en 11-0 : Jesse.

Ook feliciteren wij de meisjes F met hun behaalde kampioenschap