D1 blijft winnen

Daniël Bos (kopbal)

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

9 april 2016 10:45

Ondanks de jongens van Renswoude vorige week kampioen waren geworden, moest er vandaag ook weer een competitieduel gespeeld worden. Dat werd tegen GVVV in Veenendaal. Na de aftrap leek het wel of Renswoude niet helemaal bij de les was en waren de eerste kansen voor GVVV totdat Troy in de 5e min. de openingstreffer maakte en 7 min. later was het Lorenzo dat de stand op 0-2 zette en waren de mannen eindelijk een beetje wakker. Het was een saaie 1e helft voor het publiek om te kijken dus die genoten maar volop van de zon. Net voor rust maakte GVVV toch nog een tegentreffer. Dit was voor keeper Tom wel even balen want hij had 5 competitieduels de 0 gehouden. Met deze stand gingen de jongens ook de rust in. In de 2e helft ging Renswoude beter van start en wilden laten zien dat ze de terechte kampioenen waren. In de 35e min. maakte Niels de 1-3. Ondanks dat Renswoude niet het beste voetbal speelde was het leuker om te zien als de 1e helft. Daniël had nog een goed schot richting kruising (het publiek juichde al ) maar de keeper van GVVV had die bal er prima uit. In de 50e min. was het toch Daniël die scoorde, via een kopbal, en stond het 1-4. Enkele min. later zette Jesse de stand op 1-5. Dit was ook de einduitslag en waren er weer 3 punten binnen. Volgende week speelt de D1 van Renswoude hun laatste competitiewedstrijd tegen DEV Doorn. Deze wedstrijd is om 10.15 op het terrein van de Hokhorst.