D1 beeindigd competitie ongeslagen

D-pupillen zaterdag, D1, 2e klasse 19

16 april 2016 10:15

Gerrit den Hartog

Het was de laatste competitie wedstrijd voor de D1 en die werd thuis gespeeld tegen DEV Doorn D1. De D1 moesten het zonder hun vaste keeper doen en dus stonden zowel in de 1e als 2e helft een veldspeler te keepen. Meteen na de aftrap was al duidelijk dat Renswoude weer voor de 3 punten wilden gaan en het 1e doelpunt viel ook aan de kant van Renswoude. Luc zette in de 3e min de stand op 1-0. Daarna had Renswoude wel het meeste balbezit maar was van mooi en spannend voetbal geen sprake. Net voor rust kwam DEV Doorn wel beter in het spel maar was het toch een speler van Renswoude die de 2-0 maakte. Na een corner van Troy was het Jesse die de bal in het doel kopte.  Na de rust was het Doorn die beter van start ging maar het voetbal was rommelig om te zien van beide kanten. In de 43e min was het Lorenzo die ook zijn doelpuntje mee pikte en 6 min. later deed Doorn wat terug en zette de stand op 3-1. Net voor tijd maakte Daniël er nog 4-1 van. De jongens van Renswoude eindigden hun competitie zonder nederlaag en na 10 wedstrijden eindigen ze met 28 punten.  Klasse gedaan jongens!!